Dołączając do programu:

 WARTO MEDIOWAĆ budujemy zaufanie w biznesie

1. Budujesz wizerunek

rzetelnego i odpowiedzialnego partnera w biznesie.

2. Promujesz i reklamujesz swoją firmę

wśród potencjalnych klientów i kontrahentów.

3. Zdobywasz zaufanie

klientów i potencjalnych partnerów biznesowych.

4. Oszczędzasz czas i pieniądze.

 5. Zyskujesz dostęp do rzetelnej informacji na temat rozwiązywania sporów na drodze mediacji i możliwych obszarów jej zastosowania.

6. Pokazujesz, że dbasz o interesy swoich klientów,

pracowników i partnerów biznesowych. 

 

 

 

O PROGRAMIE

WARTO MEDIOWAĆ budujemy zaufanie w biznesie

to ogólnopolski program o charakterze informacyjnym, edukacyjnym i promocyjnym, skierowany do przedsiebiorców i instytucji, którego celem jest popularyzacja mediacji - szybkiej, skutecznej metody rozwiązywania sporów i konfliktów w biznesie.

Mediacja daje możliwość wspólnego wypracowania korzystnego dla stron porozumienia i  pomaga zakończyć konflikt między nimi, nie przerywając relacji biznesowych.

W ramach programu proponujemy, aby umowy zawierane z partnerami biznesowymi zawierały klauzulę mediacyjną, będącą zobowiązaniem stron do podejmowania próby ugodowego rozwiązywania sporów na drodze mediacji.

Kampania informacyjna obejmuje cykl artykułów poświęconych mediacji, publikowanych na łamach miesięcznika Builder, konsultacje oraz dostęp do rzetelnej wiedzy na tematy związane z mediacją. W ramach programu nasi eksperci odpowiadają na pytania czytelników.

 WARTO MEDIOWAĆ budujemy zaufanie w biznesie  to również program promocji dobrych praktyk w zakresie rozwiązywania sporów i konfliktów w biznesie, a także prezentacja jego uczestników jako godnych zaufania, stawiających na nowoczesny rozwój, społecznie odpowiedzialnych firm.

Program jest realizowany w ramach projektu WARTO MEDIOWAĆ.